It is most likely that I will die next to a pile of books I was meaning to read. (Lemony Snicket)

sobota 21. prosince 2013

Co bych si přála k Vánocům

Seznam věcí, které bych si letos přála k Vánocům:
  • Aby nasněžilo... nemusí to být hned, ani na Štědrý den, ale aby tuhle zimu ještě aspoň jednou přišel ten kouzelný okamžik, kdy kouknu z okna nebo otevřu dveře a na chviličku se mi zastaví dech při pohledu na padající sníh.

  • Parfém Miss Dior, jelikož Dior, kterého jsem dostala za maturitu, mi došel a život bez něj si už nedokážu představit!
  • Mobil Sony Xperia L v bílé variantě. Nutně potřebuju modernější mobil, který by zároveň nezruinoval Ježíškovu peněženku, takže volba padla právě na tohohle krasavce. 
  • Knížku Love & Misadventure, protože spisovatelku Lang Leav sleduju na tumblr už dlouho a její básně a úvahy se mi moc líbí.
  • Hromadu dalších knížek, protože těch není nikdy dost.
  •  Abych dokázala být sama se sebou spokojená a neutápěla se ve zbytečném strachu z každodenního života.
  • Abychom si ty Vánoce všichni pořádně užili ve zdraví, klidu a pohodě s těmi nejbližšími, které máme rádi! :) 

2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek:)
    Voňavku od Diora jsem nikdy neměla, ale všichni si je chválí, asi je opravdu skvělá :) A mobil vypadá moc pěkně!!
    Já si dneska nazdobila světýlky pokojíček, tak už tu mám úplně vánoční atmosféru a mám z toho radost :)
    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na tvůj blog, loni jsem si takhle vysvětýlkovala pokoj na koleji, ale letos jsem to nějak nezvládla :)
      Díky za komentář, užívej si Vánoce! :)

      Vymazat